Aradul şi familia Neumann


Timeless_Books

13 comentarii

    1. Am plâns de emotie. Eu m-am nascut în 1941 în una din acele case construite de Feri Neuman pe lânga farica ITA. Tata era sef de sectie si mergea la fabrica si dupamesele, asa cum se zice în articolul de mai sus despre Feri Neuman. La fel faceau si ceilalti technicieni, care locuiau în aceste case. Tin minte toate meciurile echipei de fotbal. Venea atâta lume!!! Tata avea abonament la tribuna oficiala. Pâna nu au venit niste „restricturari”!!
      Oricum, bun articol!!

  1. Multumesc pentru acesta articul.Eu am nascut in 1945 in Arad am trait acolo 30 ani,am lucrat in textile sin inginer textil si am auzit del baron Neuman de parte tatalui meu care lo cunoscut in persona.Dar in acest articul am stiut lucruri care no am stiut de el,multimes si felicitari.

  2. Multumiri pentru acest articol interesant.Le-am trait ,vazut ca copil, iar acum traiesc in USA. Aradul a fost si este „Fruntcea” si, se mentine la Inaltime! Acum Aradul are si Universitatea „Aurel Vlaicu” locas educativ de prestigiu. Felicirai Presedintei Dr. Lizica MIhut, Rectorului si Dascalilor ei pentru efortul facut de a crea si mentine acest locas de studii.
    Dr.J. Waldmann

  3. multumim pentru articol. Tatal meu a cunoscut personal Frencisc (Feri) Neumann, el a avut si o sora Marika. Parintii mei au avut cateva contacte cu ei si dupa ce s-au instalat la SUA.

Lasă un răspuns

