Sântana – colonizarea și emigrarea șvabilor


Timeless_Books

6 comentarii

  1. Felicitari pt redarea exacta a istoriei. Pina acum nu reusisem sa aflut atitea detalii despre parintii si bunici mei intrun singur articol. Pna a um am cunoscut istoria pe care dv o descrieti numai fragmentat din povetirea bunicilor. Eu am emigrat din Sintana in 1980.

  2. Felicitari pt acest eseu de foarte buna calitate. Eu sunt din Arad dar familia tatalui meu e din Comlaus. Am incercat de mult sa aflu cat mai mult despre viata din Santana si stramosii mei acolo cu foarte putin success. V-as multumi foarte mult pt un sfat la cum as putea da arhivele de evidenta pupulatiei. Sunt de multi ani in Australia dar vizitez Romania din cand in cand.

    1. Mulțumesc pentru apreciere! Nu știu exact cum se intră la arhiva din Sântana, dar am înțeles că în ultima vreme s-au ocupat de acest lucru, iar acum sunt mai bine sistematizate datele, decât în trecut.

Lasă un răspuns

